Monday, January 26, 2009

Festival Dark Scene II

5.10.2008. Livingroom, SKC, Beograd, upad 150 kinti

Dosta je ispisano o ovom dešavanju, uglavnom na DS forumu ali hajde pomenimo za vas koji ne svraćate redovno ili uopšte. Priča sa ovim mini festom je krenula avgusta i prošla je jako dobro da se morala ponoviti. Bilo je bezbroj odlaganja i pomeranja, čak 5 datuma se promenilo u jednoj nedelji. Levo-desno, 5.10. je bio definitivan pa smo „spojili stolove” što reče Mihajlo sa Dark Revolution ekipom i napravljen je Samhain Drafting, zajebano natrpan dan bendovima podeljen u dva bloka. Matine je okupio metal isl bendove i na žalost o tom delu ja neću govoriti jer sam preskočio iz objektivnih razloga (čitaj spremao lap top – HVALA 5RE!). Ali nismo preskočili fino zezanje od trenutka kad smo se našli sa Nevenom i Adelom, pa utom eto i ostalih (Martin, Dražen, Katić, Đole,...). I krenula je odiseja po Beogradu. Ili potraga za hranom.
Elem, kad sam se ja vratio sa spreminm lap topom mogao je da krene DS blok (haha, dajte toalet papir – prim. samom sebi), ovoga puta nazvan After Dark. I samo ukratko:
Martin I, od milošte nazvan „Tuta Bugarin” je svojom harš bukom i manipulacijom mikseticom doslovno spalio monitor,
Dichotomy Engine me je lično iznenadio, a ko fol „ne zna da svira” :), a ovako ne moš mu prste pohvatat’,
Essence of Night je progutala trema ali su nekako uspeli da doteraju do kraja. I tu je nekako opet došao do izražaja duh ljudi koji su ih maksimalno podržali bez obzira na pehove,
S.O.K., Sinđa izgleda ko da ima nervni slom, kao da je popizdeo pa se dere na mikrofon, ko da mu je on kriv :). Bez sviraljkice ništa i onog čuda na sred bine sa onim za motanje strune na pecaljki na vrhu „sprave”,
dreDDup je odsvirao sličan repertoar kao i u Dangubi. Valjda. Ja sam ih snimao pa sam više brinuo kao da nadvisim sve, ili da se ne sapletem negde sa kamerom u rukama,
FT, Third I, Tearpalm, objektivno gledano a i subjektivno mislim da nam je ovo bio najbolji nastup do sad. Verotvatno jer prvi put sviramo na ovako dobroj opremi i tonac nas ne spušta, čak nas je i dobro skaprao. Tearpalm je bio iznenađenje!
Kako smo do tada debelo zagazili u noć posle nas je krenulo kraćenje pa su se nastupi preklapali što je opet dalo neku čudnu atmosferu. Prvo su krenuli Youth A.D. i CTD, da bi se na njih nadovezao Crnich sa svojim ambient noise setom i prijatno me je iznenadio svojim nenapetim nastupom.
Na Crnicha se nadovezali Erekta i TDMA potpomognuti drugarom koga od milošte nazvasmo „Avan noise”. Bušilice, testerice, brusilice, mutilice i za kraj novogodišnje prskalice i ćao.
U pola 4, kako reče Neven, „pit-bul” obezbeđenje izgovara „do 4 hoću da vas nema” i tu je bio fajront.
E, sad, ja nekako ne mogu da se otmem utisku da je ovaj skup podjednako obeležila jako dobra atmosfera posetilaca i izvođača. Iako su svi bili stilski različiti, nekako su se svi podržavali. I to mi nekako daje nadu da smo na nekom lepom putu...i neću više (da se*em), ponestaje toalet papira. Vidimo se na nekom novom DSu.

No comments:

Post a Comment