Monday, January 26, 2009

THIRD I - Reflections of Internal Pain [2008 DIY]



Za bend THIRD I znam vec dugo vremena, ali se nikad nisam našao u prilici da poslušam bilo šta od njih. Tu grešku sam ispravio preslušavši više puta njihov album Reflections of Internal Pain i shvatio da je u pitanju ozbiljan projekat uraden po uzoru na svetsku Noise scenu. Pesme su radene u više podvrsta Noise pravca.
Može se naci ambient noise, rhythm noise, a ima i uticaja Japanoise-a. Donekle kao da nazirem uticaje Sonar i Merzbow, ali to je samo moje mišljenje ne i tvrdnja mada mislim da bi se samnom složio svako ko se iole malo upusti u slušanje ovog pravca. Pesme su opijajuce, trip bez droge, soundscape u nekim pesmama pruža osecaj delikatne teksture, hrapavost u nekim trackovima dobija fizicki osecaj. Ovaj album se sluša jer svaka pesma je dogadaj, poput soundtracka za film, uhvaticete sebe kako u glavi smišljate scenario koji bi odgovarao ovom albumu.
Favorit na izdanju mi je EYEdentity, ambijentalna melodija uz mikrofoniju koja ritmicno izranja da bi utpotpunila atmosferu, donekle me pesma podseca na pesmu Bear od benda Veinecia, mada mi kraj ipak nije jasan, zvuci nedorecen.
Tracklist:
1. THIRD I - Farewell Reason (2:38)
2. THIRD I - ThirdEYE Cry (5:23)
3. THIRD I - Idees Noires (1:37)
4. THIRD I - EYEscream (0:42)
5. THIRD I - EYEdentity (2:15)
[source] - Caozdravo.com

No comments:

Post a Comment